WELKOM OP MIJN BLOG

woensdag 4 juni 2014

Nog meer Inkt

Zo...nog even een paar kaarten plaatsen die ik ook gemaakt hebt met stempelinkt en stempels.
Onderstaande kaart heb ik nog in mijn vakantie gemaakt voor mijn schoonzus.
Ik heb hiervoor memento inkt gebruikt en de stempel in het midden is van Lavinia.


Onderstaande kaart was eerst een experiment.
Wilde kijken of een zonsondersgang ging lukken.
En de bomen weerkaatst in het water.
Ik moet zeggen...ik vind hem zelf wel erg mooi geworden.
De volgende zal denk ik weer mooier worden omdat je steeds
meer durft om met inkt te experimenteren. 
 

Onderstaande kaart ben ik helemaal weg van. 
Ik begon met 2 planeten en ben maar wat met verschillende
kleuren inkt aan de gang gegaan.
Eind van alles vond ik het een beetje op Afrika lijken.
Ik heb er een zwart rand omheen gedaan van Elizabeth Craft Design. 
Vond nog wel dat er iets op de kaart ontbrak en ben ik op zoek gegaan in mijn 
mappen met 3d-knipvellen. 
En daar kwam ik olifanten, tijgers e.d tegen maar alleen deze giraf vond ik er mooi bij passen.
De stempel van de bomen heb ik ook weer op mijn kaart gestempeld zodat het 1 geheel lijkt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten