WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 25 mei 2014

Inkt enzo....

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost hebt.
Dit komt omdat mijn moeder in het ziekenhuis heeft gelegen.
Zij had borstkanker en moest geopereerd worden.
Alles is gelukkig goed gegaan en ze is weer helemaal opgeknapt.
2 weken geleden zijn mijn man, mijn moeder en ik op vakantie geweest.
Heerlijk naar Friesland.
En toen ik thuis kwam was mijn computer stuk.
Maar gelukkig....alles doet het weer...de voeding moest vernieuwd worden en nu 
kan ik weer aan de slag met de computer.

Allereerst zijn de 1e 2 kaarten eigenlijk probeersels.
Maar omdat ze toch aardig gelukt zijn heb ik ze ook verzonden als verjaardagskaarten.
De blauwe kaart met fairy's heb ik met inkt gedaan en de paarse variant met panpastel.
De fairy stempels en de paddestoeltjes zijn van Lavinia. Besteld bij Hobbycompleet de Duif.
De bolbloemstempel is van Chocolate Baroque
De tak met vogels is volgens mij van Inkado.
De fiets is een stempel van Joy en de wolken van IndigoBlu.
De achtergrond is gestempeld met Memento inkt.
Heb nog meer in het verschiet want ook in mijn vakantie heb ik kaartjes gemaakt.
Maar die komende de volgende keer erop te staan.


2 opmerkingen:

  1. hoi jolanda
    fijn om te lezen dat alles weer wat beter gaat met je moeder! vind je kaarten er geweldig uitzien zowel de stempels als de kleuren en erg mooi uitgewerkt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaartje ik vind de fairy s heel leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen