WELKOM OP MIJN BLOG

dinsdag 25 mei 2010

Zomerfairy

Voor de challenge van Dutch Card Lovers en Sketch and Stash challenge blog is er gebruik gemaakt van een sketch. De sketch is vrij simpel dus je kan er alle kanten mee op. Ik heb gekozen voor een vierkanten kaart en als stempel heb ik een digistempel gebruikt. Ik heb ze ingekleurd met copics en uitgestanst met nestebillities Pinking Circles. En toen had ik een grote witte bloem die ik met glimmermist in de kleur van de jurk heb gespoten. Ik heb die bloem in een schoenendoos gedaan en toen de bloem met glimmermist bespoten. Helaas.....toen ik klaar was zag ik dat er op mijn kaart ook glimmermist terecht was gekomen. Gelukkig niet op de hele kaart alleen maar onderaan tot halverwege de kaart. Het is gelukkig niet storend maar vond het wel erg zonde.
Owww....en arghhhhhh....Ik zag net dat ik nog een strook designpapier ben vergeten op te plakken. Nou ja....die doet dus niet mee met de challenge van DCL maar wel voor Sketch and Stash challenge blog.



5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, mooie kleurencombinatie. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk en schattig kaartje Jolanda, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de strook ( gebeurd mij ook wel eens hoor dat ik iets vergeet ;) )maar hij is wel heel mooi.:)) En een leuke digi stempel heb je gebruikt. Van wie is die? Je hebt de afbeelding ook heel mooi ingekleurd. Toppie!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en wat een leuke digistamp!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gorgeous card and very pretty image,thank you for joining us at sketch and stash

    sue
    xx

    BeantwoordenVerwijderen