WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 30 mei 2010

Robin Hood of Wilhelm Tell

Ik vond deze stempel van Magnolia zooooo leuk die moest ik hebben. Tja...en dan moet je er natuurlijk wel een kaart van maken. En ook nog eens een jongenskaart. Niet 1 van mijn favorieten bezigheden. Maar ik denk hoe vaker je jongenskaarten maakt hoe beter je wordt. (hopelijk) Het lint wat op de kaart zit zijn 2 lintjes op elkaar. 1 lint met kleine witte bolletjes en er bovenop heb ik velourslintje opgeplakt. Vond het wel leuk staan bij elkaar. De bloem is zelf gemaakt (behalve het middelste bloemmetje) maar ik weet niet meer met welke stans. Of die van Marianne is of van Bozzkut of van Crealies.



1 opmerking:

  1. Ik vind het een heel mooi jongenskaartje! Prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen