WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 25 oktober 2009

snoepjeshouder

Ben even druk bezig geweest om wat candyholders te maken voor mijn collega's.
Aangezien wij bijna niets aan Halloween doen in Nederland en ik het wel leuk vind heb ik maar eens wat voor mijn collega's gemaakt. Ze krijgen het pas donderdag dus ik moet nog even wachten voordat ik het kan uitdelen. Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van een site Chic'N Scratch. Zij maken echt de leukste dingen op creatie gebied. SUPER GAAF.
Dus de tasjes zijn voor de dames en die op de achtergrond voor de heren.
Ik heb er mini mars en snickers in gedaan.

I've ben really busy to make some candyholders for my colleague's. Because we don't have Halloween here in Holland and I like it I made this for my colleague's. They get it on Thursday so I have to wait before I can hand out these candyholders. This is not my Idea but I saw it on the internet by chic'n Scratch. They make a lot of fun creations and I'm a fan of this site. SUPER COOL.
So...the handbags are for the ladies and the ones on the background are for the guys.
I put some mini mars and snickerbars in it.





1 opmerking:

  1. Geweldig leuk idee, ze zien er super uit! Daar ben je zeker druk mee geweest.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen