WELKOM OP MIJN BLOG

dinsdag 6 oktober 2009

Kerstkaart

Dit is weer een super gave tekening van Maurie J. Manning. Ik vind haar echt hele leuke tekeningen maken. Ik ben echt een fan van haar. Ook deze weer. Een jongenselfje schommelend op een wolk...Fantastisch. Hoe verzin je het. Is toch gaaf...!!! Ik heb er een kerstkaart van gemaakt. Binnenkort zijn sommige digistempels ook verkrijgbaar als "gewone" stempels. Ze gaat er toch voor ondanks dat zij in het begin geen stempels ervan wilde laten maken. Ik zou zeggen...kom maar op...Ik vind ze SUPER. Ik zag trouwens dat je ze bij Stempels&zo als pre-order kan bestellen.


This is again a very cool drawing from Maurie J. Manning. I like here pictures very much...you can say I'm a Fan. A boysfairy swinging on a cloud. Fabulous. How can someone invent something like this..it's soooo cool. I made a christmascard of it.
Soon there will be stamps of some of Mo's digistamps. By Stempels&zo you can pre-order them.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten