WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 23 januari 2011

Nog een kaarsjeskaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Vind het zo leuk om zo'n kaarsjeskaart te maken. Ik heb een digistempel gebruikt van Deb's Creations. Erge leuke digistempels met elfjes (fairy's). Afgelopen vrijdag heb ik een workshop gevolgd bij Doe@ding in Spijkenisse en ook daar werd deze kaart gemaakt. Dus die komt binnenkort op mijn blog te staan. Wij mogen hem er nu nog niet opzetten omdat er nog een paar workshops gegeven worden maar zodra het mag komt hij erop te staan.





6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief kaartje is het geworden. Leuk het afdrukje, is weer eens wat anders. Tja en in deze sombere dagen zijn waxinelichtjes altijd nog welkom voor wat sfeer en warmte.
    Fijne zondag nog verder.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Jolanda.
    Leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor jullie reactie.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Jolanda, heel mooi!
    Prachtige details en een heel lief stempeltje.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    Wil je even op mijn blog kijken er is een bericht voor jou daar geplaatst.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij Scrapfanaat Peter.
    Ik wens je véél knutselplezier met je nieuwe aanwinst.
    Vanavond ga ik bekend maken wat mijn Candy gaat worden, ssttt. ik zit nu op mijn werk :-)
    Groetjes van Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen