WELKOM OP MIJN BLOG

donderdag 27 januari 2011

Hoppie

Voor deze kaart heb ik een stempel, hoppie, van Nellie Snellen gebruikt.
Ik had eerst het konijntje in het geel en rood gemaakt (Zoals hieronder) maar dat vond ik zelf niet zo leuk. Daarna zag ik een voorbeeld van Jannie van de Zwan en die had hem precies in de kleuren gemaakt die ik erg mooi vond. Dus ik heb dezelfde kleuren genomen. Heb wat scrappapiertjes bij elkaar gezocht en voila....zo is de kaart geworden. Voor een collega die van de week jarig was. De grote bloem kleurt er erg mooi bij maar op de foto is dat niet zo te zien.







3 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Jolanda en zo mooi! Prachtige kleuren en een heel leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje jolanda leuke kleurtjes .

    groetjes hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig lief kaartje Jolanda,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen