WELKOM OP MIJN BLOG

zaterdag 15 februari 2014

De Franse Katten

Ook ik ben in de ban geraakt van die leuke Franse katten.
Ik heb 2 kaartjes nagemaakt die in een hobbyblad stonden.
De een stond in het blad Card&Scraps en de ander in
Marianne Design the collection nr 13.
Natuurlijk wel een eigen draai eraan gegeven maar het zijn
bestaande voorbeelden.
Voor onderstaande kaart heb ik een hartjesmal gebruikt van
Nellie Snellen. De ballonnetjesmal (heb ik gratis gekregen) is
 volgens mij van Noor's Joy.
De vlindermal is van Memorybox en de bloemen zijn van
Nestebillity's, de sprieten onder de bloemen zijn van een 
Joymal.

Onderstaande easelkaart staat beschreven in The collection nr 13.






1 opmerking:

  1. oh wat zijn je kaarten lief en mooi geworden met die katten erop en in een erg leuke kleuren gemaakt1
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen