WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 7 juli 2013

Noor Challenge

Dit keer doe ik weer eens mee met een challenge. Deze is te vinden op de site van Noor!Design. Als je mee doet kan je deze gratis digistempel per mail aanvragen. Ik heb mijn stempel met copics ingekleurd.
Ik heb gebruik gemaakt van diverse mallen waaronder de vlindermal, het gras en de swirls van Joy! en de Ivy corner van Marianne Design. De vlinder is van Magnolia. Het papier is van Authentique genaamd Cherish. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel mallen gebruikt als bij deze kaart. Demo's en workshops leveren toch altijd wel weer wat op.




2 opmerkingen:

  1. Je kaartje is beeldschoon geworden Jolanda, wat een prachtige mallen heb je gebruikt. Ik ga je volgen hppr!!!
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ghea...en leuk dat je volger bent geworden...TOP!!!
    Hartlijke groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen