WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 30 juni 2013

Workshops bij Doe@ding

Gisteren, 29 juni had je bij Doe@ding in Spijkenisse een Summerevent.
Heel erg leuk...er werden allerlei demonstraties gegeven en je kon aan diverse workshops meedoen. 
Ik heb samen met mijn vriendin Miranda 4 workshops gevolgd die ik hieronder hebt geplaatst. De 1e workshops die wij hebben gemaakt is een Deurhanger van Let's get Bizzee. Deze workshops werd gedaan door Ellen Brons. 

De 2e workshop is het maken van een doosje met een labelkaartje. Deze werd gegeven door Jolanda Nuijens en zij is ook van het team Noor Design. Je kon kiezen uit 2 soorten doosjes en voor het onderstaande doosje heb ik gekozen.


De 3e workshop werd gegeven door Astrid Boer, ook zij behoort bij het Noor Design team.
Dit was het maken van een tag genaamd Winter Wishes. Dit was wel een erg leuke workshop.
Ik ga vast en zeker meer van dit soort tags maken.


En de 4e en laatste workshop was bij Annie Fransen werken met Panpastels en stempels.
Je kon kiezen voor 6 tags maken of voor het onderstaande. Aangezien ik nog  niet echt een ster ben in het maken van tags en stempels heb voor het onderstaande gekozen.


Ik had nog wel meer workshops willen doen want er waren best veel workshops die er gegeven werden maar ja...daar had je de tijd niet voor dus je moest echt kiezen wat je wilde maken en wat niet.
Maar ik heb weer aardig wat leuke mensen ontmoet en het was weer een grandioze dag.
DOE@DING Hartelijk bedankt voor deze SUPER dag. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten