WELKOM OP MIJN BLOG

dinsdag 14 juni 2011

Challenge bij Kenny K

Weer een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty girlz
Je favoriete kleur. Nou heb ik vele favoriete kleuren dus ik heb gekozen voor rood en wit. Rood omdat ik het best wel moeilijk vind om rode kleuren te gebruiken. En het is wel lekker opvallend.En wit omdat je daar niet veel voor hoeft te doen ;-)
Het rode papier is van Maya Design en het lint heb ik een tijdje geleden gewonnen bij Kenny K's Krafty girlz met een bloghop. Natuurlijk alles weer ingekleurd met Copics.



3 opmerkingen:

  1. hoy jolanda
    wat een prachtkaart en je kan zo mooi kleuren, echt TOPPY!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een super mooi kaartje. Prachtige kleuren, details en een leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh Jolanda,wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen