WELKOM OP MIJN BLOG

dinsdag 17 augustus 2010

Weer thuis

Zooo eindelijk weer eens een beetje zin om te internetten.
Dus gelijk maar even aan mijn blog werken.
Hieronder zie je 2 foto's van de tijd dat ik in het ziekenhuis lag. Voor mij voor de aller eerste keer en ook nog eens in Brugge, België. Ik heb een gastric bypass gehad dat is een soort maagverkleining. En nu kan ik dus amper eten en drinken. Maar hopelijk gaat dat met de tijd beter.

Hier lag ik net aan het infuus.


Hier kreeg ik te horen dat ik die dag naar huis mocht. Dat was op een zaterdag.


Dit is een kaartje wat ik heb gekregen van mijn moeder.


1 opmerking:

  1. Dat is niet niks Jolanda.
    Meis toch hoop dat je gauw mag op knappen.
    En dat er vele kilo,s er af gaan.
    Sterkte met alles.
    Hou je taai,het luk je zeker.

    Liefs dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen