WELKOM OP MIJN BLOG

woensdag 28 april 2010

Rollergirl

Na een lang weekendje Texel en vele ziekenhuisonderzoekjes verder heb ik weer eens tijd om een kaartje te plaatsen. Deze kaart heb ik gemaakt na het bekijken van een youtubefilmpje, die op de blog staat van Whiff of Joy tutorials & inspiration (als je de link aanklikt kom je gelijk bij het filmpje) Het is een criss-cross pocket kaart. Ik heb een stempel gebruikt van Inky impressions.Het papiers is volgens mij van Bo Bunny. En ik heb gebruik gemaakt van nestabillities labels 10.



Op de binnenkaart heb ik een swirl geplakt en een klein pocket om eventueel geld in te doen. En een stempel hartelijk gefeliciteerd, Hij is voor een nichtje van mijn man die 11 jaar wordt en van skaten houdt.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda

    Kwam even kijken op je blog,Geweldig kaartje heb je gemaakt.
    Wat een verslaving he,als je even tijd heb dan zit je alweer achter je werktafel.Ze weten hier altijd waar ik zit hoor.
    Fijne zonnige dag gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje zeg ik maak mij gelijk volger groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Jolanda, zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Jolanda!!
    Groetjes Van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen