WELKOM OP MIJN BLOG

woensdag 3 maart 2010

Nog een babykaart

Het is bevallingstijd volgens mij.
Ik kreeg een opdracht van een collega om een babykaart te maken. Ik heb er weer zo'n dooskaartje van gemaakt die eerder op mijn blog is geplaatst. Zij wilde graag wat cadeautjes er in doen. En dit is het resultaat. De binnenkant heb ik helaas niet gefotografeerd. Ik heb nog 1 babykaart gemaakt voor de buren. De buurvrouw is bevallen van een zoontje dus moest ik weer even aan de slag. (had alleen maar babykaartjes gemaakt voor meisjes)
Maar die kaart komt er van de week wel op te staan die moet ik nog eerst op mijn computer zetten. En dan ga ik weer lekker aan de slag met "gewone" kaartjes.


1 opmerking:

  1. Wat een leuk en schattig kaartje Jolanda. Ik vind het stempeltje heel schattig. Wat is nou leuker dan al die baby kaartjes maken!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen