WELKOM OP MIJN BLOG

donderdag 24 december 2009

Kerstkaarten

Hier zijn een aantal van mijn kerstkaarten die ik niet per stuk erop zet.
Dan ben ik volgend jaar nog kerstkaarten aan het laten zien.

Here are a few of my Xmas cards. I do not show them one by one otherwise I still be showing Xmascards next year.

Deze kerstkaarten zijn ingekleurd door mijn man, Edward.

These Xmas cards are coloured by my husband, Edward.



Dit zijn stickerkaarten.

These are Dazzlecards.


Ik wil jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen en een heel creatief en gezond Nieuwjaar. Voor mij wordt het waarschijnlijk een spannend jaar met hopelijk een grote persoonlijke verandering.

I wishing you all a very merry Xmas and a very creative en healthy New Year. For me it will be probable become an excitement year and hopefully a great personal change.



1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je samen met je man kerstkaartjes maakt. Ze zijn super mooi!
    Ook namens mij hele fijne feestdagen en een goed 2010!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen