WELKOM OP MIJN BLOG

zaterdag 28 november 2009

Liefdesbloemen

Ben eventjes afwezig geweest. Althans ik was er wel maar geen kaartjes erop gezet.
Druk druk druk...Ik ben jarig geweest.
Ben naar de laaste uitzending van Jack Spijkerman geweest.
Op visite geweest, heb visite gehad en zo ben je weer een paar weekjes verder en heb ik nog niet veel kaartjes gemaakt.
Zeker niet voor de kerst dus ik moet echt opschieten.
Maar deze heb ik een tijdje geleden gemaakt met een nieuwe pons.
Volgens mij een Joypons maar helemaal zeker ben ik er niet van.
In ieder geval vind ik het wel een erg leuke pons.
Het is eigenlijk een hoekpons maar gelukkig kan je de zijkanten eruit halen en kan je er ook een leuke rand mee ponsen.



1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje Jolanda. Je rand is super mooi geponst!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen