WELKOM OP MIJN BLOG

maandag 24 februari 2014

Mega Flake


Er is weer wat nieuws op de markt en het heet Mega-Flake van IndigoBlu.
Geweldig spul het is alleen erg statisch.
Het zijn net kleine stukjes dunne aluminiumfolie met een kleurtje.
Je kan het vergelijken met bladgoud...zo dun is het.
Onderstaande kaarten heb ik er mee gemaakt maar je kan het ook heel goed gebruiken
als eigen gemaakte achtergrond-papier.
Ik kwam het tegen bij Doe@ding in Spijkenisse en moest het gelijk uitproberen.
Hieronder het resultaat.
Maar het beste resultaat krijg je als je geen bewerkt papier gebruikt.
Met deze 2 kaarten heb ik bewerkt papier gebruikt maar als je effen papier neemt
is het resultaat nog mooier.

Onderstaande kaart is gemaakt met Royal Peacock.

En deze kaart is gedaan met Winter Dawn.
Hier heb ik een rand eromheen gedaan met de flake's

Klik hier voor een youtube filmpje over het gebruik van mega-flake.


1 opmerking:

  1. nou jolanda ik vind dit er al bijzonder mooi uitzien, echt top!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen