WELKOM OP MIJN BLOG

dinsdag 5 juni 2012

Elfjes magnolia

Ik ben helemaal weg van deze magnolia. Er is er nog 1 die ik heeeel erg leuk vind en die zal ik er van de week nog opzetten. Maar eerst deze elfjes magnolia. Ingekleurd met copics en de rand is van een Martha Stewartpons. Deze rand heb ik doormidden geknipt en aan de bovenkant vastgeplakt. Daarop heb ik parelsteentjes geplakt. Geeft een leuk effect. Over de rand in het midden heb ik gebruik gemaakt van een bloemetjeslint en in het midden van de bloemen heb ik strass-steentjes gebruikt. Het achtergrondpapier is van Magnolia.

3 opmerkingen:

  1. hoi jolanda
    een erg lieve en vrolijke kaart en zo gaaf van kleur,GEWELDIG!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jolanda,mooi ingekleurd heb je dit lieve meisje.
    Geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Jolanda, mooie kleuren en een hel lief stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen