WELKOM OP MIJN BLOG

zondag 21 november 2010

kerstkaart

Dit is mijn 1e kerstkaart die ik gemaakt heb voor dit jaar. Hij ligt al een tijdje klaar maar had hem nog niet op mijn blog gezet.Ik loop heeeeeel erg achter met kerstkaarten maken. Ik heb genoeg stempels e.d. om kaarten te maken maar helaas heb ik er niet zoveel zin in. Zeker niet nadat er vorige week ingebroken is in onze woning en alles overhoop is gehaald. Gelukkig waren ze niet geinteresseerd in mijn hobbyspullen anders was ik heel wat kwijt geweest. Dit kaartje was een sketch van een aantal weken geleden maar bij wie??? Ik weet het echt niet meer. De zijkant is gemaakt met een pons van Martha Stewart.



1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Jolanda,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    ook wat dat ze bij je hebben ingebroken,bah wat een eng gevoel moet je hebben.
    Schoften zijn het,ze krijgen ook geen straf.
    dit moeten ze echt harder aan pakken.
    Sterkte meis,de schrik zit er goed in bij je.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen