WELKOM OP MIJN BLOG

dinsdag 23 februari 2010

kaartje kwijt

Ik wilde vorige maand meedoen met de challenge van in2stamps.
Ik dit kaartje gemaakt en weggezet om later een foto van te maken zodat ik het kaartje op mijn blog kan zetten. Ik wacht altijd tot ik een paar kaartjes heb en dan fotografeer ik alles in 1 keer. Maar toen kon ik het kaartje nergens vinden. Ik me rot gezocht tussen al mijn spullen. Maar nergens te vinden.
In de tussentijd was de maand januari voorbij en zo ook de challenge.
En ja....toen vond ik hem....bovenop mij kopieerapparaat onder wat papieren.
En daar had ik dus nou net niet gezocht.



1 opmerking:

  1. Jammer dat je te laat bent voor de challenge! Ik vind hem echt heel lief, het stempeltje is ook erg leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen