WELKOM OP MIJN BLOG

donderdag 20 augustus 2009

Giraf


Oke....dit is een kaart met een verhaal.
Ik moest een kaart maken voor een (mannelijke)collega. Dat is dus niet mijn sterkste kant maar oke... Zag ergens op een blog een sketch staan die ik ging gebruiken. Ik dacht 2 vliegen in 1 klap. Nadat ik die giraf had opgeplakt vond ik hem een beetje kaaltjes en ben ik de zijkanten gaan beinkten. Maar helaas dat ging even niet goed. Dus toen maar wat veegjes erover heen. Zag er weer wat beter uit. Nadat ik alles had opgeplakt moest er nog hartelijk gefeliciteerd op komen te staan. Ik had nog ruimte genoeg over bovenin dus stempelen maar en met de kleur oranje. Helaas was het haast niet te zien op die bruine achtergrond. Dus met zwart erover heen geschreven. Ook dit was geen succes en ik vond dat ik de kaart verknald had.
Dus toen nogmaals hartelijk gefeliciteerd gestempeld op wit papier. En dat erover heen geplakt. Ook daar wat veegjes op en het is 1 geheel. Het is niet mijn beste kaart maar ach... gelukkig vonden ze hem op de zaak wel erg leuk. Dus vandaar dat ik hem er ook maar hier op zet. Minder gelukte kaarten moeten er tenslotte ook op komen te staan.
O...ja...ik wilde hem dus op die blog plaatsen maar toen ik verder ging kijken/lezen moest je dus een bepaalde stempel gebruiken...Dus toch niet 2 vliegen in 1 klap. Helaas....volgende keer beter.

3 opmerkingen:

  1. a gorgeous card Jolanda, i love this whiff of joy image, he is so adorable. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks alles vind ik hem prachtig hoor!
    En je overige kaartjes zijn ook heel mooi.
    Ik heb me aangemeld als volger van je blog.
    Nog een prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you so much for your lovely comments on my blog...what a gorgeous card, beautifully coloured giraffe and so perfect with your papers
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen